Provident zakończył przeprowadzkę swojego Contact Center

Drukuj

Provident, stawia na własne siły w obsłudze klientów. Firma z sukcesem przeniosła w ostatni weekend swoje Contact Center do nowej siedziby – budynku Eurocentrum Alfa przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. Biuro już działa, jest w nim zatrudnionych ponad 450 pracowników zajmujących się obsługą klienta. Nowa siedziba znacznie odbiega od stereotypowego call center – gdzie pracownicy są upchani przy ciasnych stanowiskach na otwartej powierzchni, a hałas nie pozwala się skupić. Biuro zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalny komfort pracy. Wykorzystano m.in. materiały o podwyższonych parametrach akustycznych, co pozwoliło wyciszyć powierzchnie otwarte. Provident zajmuje 2 piętra, czyli 2 097 m2.

Więcej informacji o nowej siedzibie Contact Center http://media-provident.pl/pr/287600/provident-stawia-na-wlasne-zasoby-w-obsludze-klienta

facebookgoogle_plustwitterlinkedinfacebookgoogle_plustwitterlinkedin