Provident przyjazny klientowi

Drukuj

Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny wynik indeksu Firmy Przyjaznej Klientowi dla Provident wyniósł 94% i był o jeden punkt procentowy lepszy niż w zeszłym roku.

Badanie przeprowadzane jest na bazie 1000 losowo wybranych klientów firmy przez zewnętrzną agencję badawczą – Fundację Obserwatorium Zarządzania. Klienci odpowiadają na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia (93% zadowolonych respondentów), oceną współpracy z firmą (97%) prawdopodobieństwem rekomendacji (88%) oraz oceną jakości obsługi (97%).

Pełna informacja prasowa: http://media-provident.pl/pr/254260/provident-przyjazny-klientowi

facebookgoogle_plustwitterlinkedinfacebookgoogle_plustwitterlinkedin